Wrzesień 7, 2018

LOGO

Udostępnij w sieci
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 



 

  Znak identyfikacji graficznej – lub jak kto woli logo – to zdecydowanie najważniejszy element wizualizacji. To właśnie on będzie reprezentował Twoją markę lub produkt we wszelakich możliwych formach. Czy to strona www, czy wizytówka, czy też reklama na samolocie logo będzie tym elementem które pozwoli odbiorcy zapamiętać Cię na dłużej. Ważne jest więc aby samo logo było przemyślane i nie przypadkowe, tak abyś mógł dumnie go rozpowszechniać.

  Jeśli opiszesz, czego oczekujesz i co ma reprezentować logo to wspólnymi siłami stworzymy logo, które usatysfakcjonuje zarówno Ciebie, mnie i oczywiście odbiorców.

 

Jak przebiega współpraca?

  1. Brief

    Zleceniodawca przesyła:
    – opis branży lub produktu którego ma dotyczyć projekt,
    – nazwę produktu lub marki,
    – preferencje stylistyczne oraz kolorystyczne,
    – przykładowe prace na których można bazować (nie chodzi tu o kopiowanie cudzego pomysłu a raczej na ustalenie o jaki efekt końcowy chodzi klientowi),
    – opis lub szkic własnej koncepcji logo (opcjonalnie).

    Im więcej sprecyzowanych informacji tym sprawniej będzie przebiegać współpraca pomiędzy obydwiema stronami, co może mieć przełożenie w końcowej cenie projektu.


  2. Wycena projektu

    – Po przesłaniu Briefu zobowiązuje się wysłać wstępną wycenę w przeciągu maksymalnie dwóch dni roboczych. Cena końcowa może ulec zmianie, jednak nie będzie ona wyższa od 10% kwoty wstępnie założonej.
    – Na cenę projektu logo bezpośrednio nie wpływa czas realizacji ani ilość przedstawionych klientowi propozycji.
    – Wyceny dokonuję na podstawie subiektywnego oszacowania ilości nakładu pracy i stopnia zaawansowania projektu.
    Kwota wstępnej wyceny logo, przed realizacją zlecenia może być w niektórych przypadkach negocjowalna. Przedstaw swoją propozycje, na pewno będzie rozpatrzona.


  3. Realizacja wstępnego projektu

    – Po zatwierdzeniu kosztów przez zleceniodawcę przystępuję do projektowania. W razie potrzeby możemy sporządzić umowę o dzieło lub umowę zlecenie. 
    – W przeciągu 2 dni roboczych przedstawiam jedną lub więcej propozycji projektu.
    – Zleceniodawca przesyła swoje uwagi, ja w przeciągu kolejnych 2 dni roboczych od przedstawienia uwag przesyłam nową lub poprawioną wersję projektu. Proces ten powtarzam do uzyskania 100% zadowolenia klienta i nie ma on żadnego wpływu na wycenę końcową.


  4. Finalizowanie projektu

    – Po wstępnym zaakceptowaniu projektu przystępuję do wprowadzania ostatecznych poprawek technicznych.
    – Przekazuję paczkę rastrowych oraz wektorowych plików projektu.
    – Sporządzamy Umowę O Przeniesienie Majątkowych Praw Autorksich

  5. Księga Znaku

    Dla niewtajemniczonych jest to swojego rodzaju „instrukcja obsługi” znaku graficznego. Tworzy się ją po to, aby inne podmioty wiedziały jak wykorzystywać dany znak w różnych formach propagowania (internet, druk, grawerowanie etc.), określa podstawową wersję kolorystyczną logo oraz jego inne warianty (inwersja, monochrom, b&w). Określa też, jakich wersji kolorystycznych nie należy używać oraz jaki jest dopuszczalny minimalny rozmiar logo w druku, oraz wiele innych na pozór nieprzydatnych rzeczy.

    Wykupienie księgi znaku to dodatkowy koszt często stanowiący równowartość samego projektu logo. Jest to proces długotrwały i czasochłonny. Nie jest on jednak obowiązkowy i można go zlecić w przyszłości.

 

 

PRZEŚLIJ KRÓTKI BRIEF DO WYCENY:


Udostępnij w sieci
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •